9 172
1974
K 19.9.1974 byla z výroby převzata k ČSD do stavu LD Ostrava.
K 1.1.1988 byla, v rámci změny systému označování hnacích vozidel, přeznačena na
K 1.7.1991 administrativně připadá do stavu LD Krnov.
K 12.11.1991 byla, v rámci rekonstrukce (změna vlakového vytápění a regulace výkonu lokomotivy), provedené v ŽOS Zvolen, přeznačena na
K 12.11.1991 byla převzata do stavu LD Brno dolní.
..1994
750.176, Brno hl.n.
K 1.1.1995 administrativně připadá do stavu DKV Brno - PJ Brno dolní.
11.8.1995
750.176, LD Olomouc.
K 23.5.1997 byla převzata do stavu DKV Brno - PJ Havlíčkův Brod.
29.4.1998
750.176, LD Havlíčkův Brod.
K 4.6.1999 byla převzata do stavu DKV Liberec - PJ Česká Lípa.
31.12.2001
750.176, Liberec.
K 1.7.2004 administrativně připadá do stavu DKV Ústí nad Labem - PJ Česká Lípa.
21.3.2005
750.176, Jedlová,
Sp 1810.
750.176, Jedlová.
750.176, Chřibská.
K 15.11.2005 byla administrativně ZRUŠENA.
K ..200x byla převzata do stavu DKV Česká Třebová, posléze deponována v DPOV Nymburk jako zdroj náhradních dílů..
K 30.9.2010 byla zřejmě rozložena v LD Česká Třebová.
175
na TITULNÍ stranu
na lokomotivy ř. 753
177