9 172 1974




K 19.9.1974 byla z výroby převzata k ČSD do stavu LD Ostrava.

K 1.1.1988 byla, v rámci změny systému označování hnacích vozidel, přeznačena na



K 1.7.1991 administrativně připadá do stavu LD Krnov.

K 12.11.1991 byla, v rámci rekonstrukce (změna vlakového vytápění a regulace výkonu lokomotivy), provedené v ŽOS Zvolen, přeznačena na



K 12.11.1991 byla převzata do stavu LD Brno dolní.

..1994 750.176 750.176, Brno hl.n.

K 1.1.1995 administrativně připadá do stavu DKV Brno - PJ Brno dolní.

11.8.1995 750.176 750.176, LD Olomouc.

K 23.5.1997 byla převzata do stavu DKV Brno - PJ Havlíčkův Brod.

29.4.1998 750.176 750.176, LD Havlíčkův Brod.

K 4.6.1999 byla převzata do stavu DKV Liberec - PJ Česká Lípa.

31.12.2001 750.176 750.176, Liberec.

K 1.7.2004 administrativně připadá do stavu DKV Ústí nad Labem - PJ Česká Lípa.

21.3.2005 750.176 750.176, Jedlová,
Sp 1810.
750.176 750.176, Jedlová. 750.176 750.176, Chřibská.

K 15.11.2005 byla administrativně ZRUŠENA.

K ..200x byla převzata do stavu DKV Česká Třebová, posléze deponována v DPOV Nymburk jako zdroj náhradních dílů..

K 30.9.2010 byla zřejmě rozložena v LD Česká Třebová.



175 na TITULNÍ stranu na lokomotivy ř. 753 177