8 849 1973




K 16.10.1973 byla z výroby převzata k ČSD do stavu RD Zvolen.

K 13.2.1981 byla převzata do stavu RD Nové Zámky.

K 1.1.1988 byla, v rámci změny systému označování hnacích vozidel, přeznačena na



K ..199x byla převzata do stavu RD Zvolen.

K 1.1.1993 přechází, po rozpadu ČSD, k ŽSR do stavu RD Zvolen.

K 31.3.1994 byla, v rámci rekonstrukce (změna vlakového vytápění a regulace výkonu lokomotivy), provedené v ŽOS Zvolen, přeznačena na


25.6.1998 750.111 750.111, Zvolen os.st.
7.8.1998 750.111 750.111, Ulanka.

K 1.1.2002 přechází, po vyčlenění z ŽSR, k ŽS a.s. do stavu RD Zvolen.

K 1.1.2005 přechází, po rozdělení ŽS, k ZSSKCargo do stavu SPD Zvolen.

Zde ovšem dlouho nepůsobí a již na jaře 2005 byla jako neprovozní odstavena v celním skladu ve Vrútkách.

K .2.2006 byla odprodána firmě ODOS a následně přepravena do České republiky.

15.8.2007 750.111 750.111, 754.081, Ostrava-Kunčice.
16.8.2007 750.111 750.111 750.111
750.111 750.111 750.111 750.111, Ostrava-Kunčice.
24.8.2010 750.111 750.111, 753.772, Kralupy nad Vltavou.

      Na konci roku 2011 byl na lokomotivě dokončen nový firemní lak.       popisy na lokomotivě




15.4.2012 750.111 750.111 750.111, Česká Třebová.
29.5.2015 750.111 750.111 750.111, 754.049, Ostrava-Kunčice.



18.6.2019 750.111 750.111, Pardubice.
19.6.2019 750.111 750.111, Pardubice.
24.7.2019 750.111 750.111, Ostroměř.
25.7.2019 750.111 750.111 750.111, Stará Paka.
15.12.2019 750.111 750.111 750.111, Tanvald.
750.111 750.111 750.111, Tanvald, R 1149.
750.111 750.111 750.111, Tanvald - Velké Hamry město, R 1149.
28.11.2020 750.111 750.111 750.111, Pardubice.



110 na TITULNÍ stranu na lokomotivy ř. 753 112