7 973 1972



K 8.12.1972 byla z výroby převzata do stavu LD Bratislava.

K 1.1.1988 byla, v rámci změny systému označování hnacích vozidel, přeznačena na

       


K 10.2.1994 byla v rámci rekonstrukce (změna vlakového vytápění a regulace výkonu lokomotivy), provedené v ŽOS Zvolen, přeznačena na

       

28.10.1999 750.056 750.056, Topolčany.
13.8.2001 750.056 750.056, Ivanka pri Nitre.
20.7.2003 750.056 750.056, Nové Zámky.

K ..2008 byla, jako neprovozní a zrušená, odprodána Lokotransu v Šuranech.

3.11.2008 750.056 750.056 750.056 750.056 750.056, Šurany - areál Lokotransu.

Zde po opravě dostává nové doklady a tím i označení

       

28.3.2010 753.324 753.324 753.324, Bratislava Vajnory.
29.6.2010 753.324 753.324 ex 750.056 753.324 ex 750.056 750.056 jako 753.324 na opravě v břeclavském depu.

V roce 2011 opět mění majitele a stěhuje se do Maďarska. U firmy BoBo je přeznačena na

         




4.3.2012 468.001 468.001 468.001, Komárom.
12.5.2012 468.001 468.001 468.001, Komárom.
2019 468.001       I v roce 2019 lokomotiva stále "žije" a dokonce se občas
ukáže i na vlaku s cestujícími.
(Flickr - mark5812)

Někdy v období 2020-2021 zřejmě opět mění majitele.

říjen 2021 468.001       V září se 468.001 nečekaně objevuje v novém
firemním laku firmy Jelzőőr kft.
(Facebook)

Od dubna do června 2022 se lokomotiva podrobila opravě na Slovensku. railpage.net a vlaky.net.




055 na TITULNÍ stranu na lokomotivy ř. 753 057