9 842 1975




K 30.12.1975 byla z výroby převzata k ČSD do stavu LD Nymburk.

K 1.7.1976 byla převzata do stavu LD Děčín.

K 1.7.1981 byla předána zpět ČKD Praha k úpravám.

K 28.12.1982 byla, v rámci provedených změn na lokomotivě, přeznačena na


a předána opět do LD Děčín.

1985 T478.4201 T478.4201, Děčín.

K 1.1.1988 byla, v rámci zmněny systému označování hnacích vozidel, přeznačena na

       

září 1990 754.201 754.201, ŽOS Zvolen.

K 26.9.1991 byla převzata do stavu LD Liberec.

K 9.10.1991 byla převzata zpět do stavu LD Děčín.

Při zmněně organizace dep k 1.1.1992 spadá do LD Ústí nad Labem - PJ Děčín.

25.8.1993 754.201 754.201, Děčín hl.n.
12.7.1994 754.201 754.201, Děčín hl.n.

K 1.7.1994 byla přeznačena na

       


Při zmněně organizace dep k 1.1.1995 spadá do DKV Ústí nad Labem - PJ Děčín.

1995 750.409 750.409, LD Děčín.

Při zmněně organizace dep k 1.1.1997 zůstává v DKV Ústí nad Labem - PJ Děčín.

6.2.2005 750.409 750.409 u Nymburka.
2.3.2005 750.409 750.409, Karlov p.J. - Ostašov.
14.8.2006 750.409 750.409, Mladá Boleslav - Debř.
1.2.2007 750.409 750.409, LD Děčín.
3.9.2009 750.409 750.409, Liberec.
31.1.2010 750.409 750.409, Děčín hl.n.
9.7.2010 750.409 750.409 na postrku EC 175. 750.409 750.409 na postrku R 778 při napěťové výluce Ústí n.L - Prackovice n.L.

K 13.7.2010 přechází pod ILA Leasing v souvislosti s financováním rekonstrukcí na řadu 750.7.

17.7.2010 750.409 750.409, Ústí nad Labem hl.n., Pk EN 459 „Canopus“.

K 30.9.2011 byla po celkové rekonstrukci přeznačena na 750.711.

Pokračování 750.409 jako 750.711 Pokračování 750.409 jako 750.711.



754.086 na TITULNÍ stranu na lokomotivy ř. 754 750.410