10 366 1977




K 29.9.1977 byla z výroby převzata k ČSD do stavu LD Česká Lípa.

K 1.1.1988 byla, v rámci změny systému označování hnacích vozidel, přeznačena na


21.6.1991 753.403 753.403, Česká Lípa.

K 30.6.1992 byla, v rámci rekonstrukce (změna vlakového vytápění a regulace výkonu lokomotivy), provedené v ŽOS Zvolen, přeznačena na



K 1.1.1993 přechází, po rozpadu ČSD, k ČD do stavu LD Česká Lípa.

10.7.1994 750.403 750.403, Bakov nad Jizerou.

K 1.1.1995 administrativně připadá do stavu DKV Liberec - PJ Česká Lípa.


      V létě 1996 byla na lokomotivě dokončena MH oprava v ŽOS Nymburk.       váha

13.2.1999 750.403 750.403, Rumburk.

K ..199 byla převzata do stavu DKV Liberec - PJ Liberec.

2.4.2002 750.403 750.403, Pilínkov - Liberec.
29.4.2002 750.403 753.306, 750.403, depo Liberec ÚTD.
20.11.2003 750.403 750.403, Novina.

K 1.7.2004 administrativně připadá do stavu DKV Ústí nad Labem - PJ Liberec - toho času zakonzervovaná v LD Turnov.

V únoru 2005 byla navržena na zrušení, ale hned 16.2.2005 z něho byla vyjmuta.

28.10.2005 750.403 750.403 + 753.016, depo Liberec ÚTD.
10.12.2005 750.403 750.403, depo Liberec.

K 17.1.2006 byla administrativně ZRUŠENA.

13.2.2006 750.403 753.016, 750.403 + 750.385, depo Liberec ÚTD.
14.2.2006 750.403 750.403 753.229, 751.210, 750.403 + 750.385, depo Liberec.

K ..2006 byla neoficiáně přeznačena na



K ..2006 byla odprodána CZ Loku Česká Třebová.

K ..200 byla přistavena k rekonstrukci na řadu 753.7 do CZ Loka Česká Třebová.

Další fotky lokomotivy jako D 753.007 SI



402 na TITULNÍ stranu na lokomotivy ř. 753 404