10 361 1977




K 22.9.1977 byla z výroby převzata k ČSD do stavu LD Děčín.

K 5.5.1985 byla převzata do stavu LD Louny.

26.9.1987 T478.3398 T478.3398 + T478.3390, Praha-Bubny.

K 1.1.1988 byla, v rámci změny systému označování hnacích vozidel, přeznačena na


11.12.1988 753.398 753.398, Chomutov.
23.8.1990 753.398 753.398, Louny.

K 27.11.1991 byla, v rámci rekonstrukce (změna vlakového vytápění a regulace výkonu lokomotivy), provedené v ŽOS Zvolen, přeznačena na



K 1.1.1993 přechází, po rozpadu ČSD, k ČD do stavu LD Louny.

K 1.1.1995 administrativně připadá do stavu DKV Louny - PJ Louny.

15.2.1995 750.398 750.398, Kralupy nad Vltavou.
8.5.1995 750.398 750.398, Most.

K 6.6.1996 byla převzata do stavu DKV Valašské Meziříčí - PJ Valašské Meziříčí.

K 1.1.1997 administrativně připadá do stavu DKV Ostrava - PJ Valašské Meziříčí.

21.8.1998 750.398 750.398, Ostrava hl.n.
14.5.1999 750.398 750.398, Valašské Meziříčí.
15.7.1999 750.398 width= 750.398, Kunčice pod Ondřejníkem.

K 31.7.2000 byla převzata do stavu DKV Česká Třebová - PJ Hradec Králové.

18.11.2000 750.398 750.398, Turnov.
8.3.2001 750.398 750.398, Žamberk.
23.3.2001 750.398 750.398, Liberec - Pilínkov.
4.5.2003 750.398 750.398, Turnov.
7.9.2003 750.398 750.398, depo Hradec Králové.
31.1.2004 750.398 750.398, depo Hradec Králové.

K 7.12.2005 byla administrativně ZRUŠENA.

K ..200x byla odprodána CZ Loko Česká Třebová.

11.12.2008 750.398 750.398 750.398, CZ LOKO Česká Třebová.

K ..201x byla přistavena k rekonstrukci na řadu 753.6 do CZ Loka Česká Třebová.

Hlavní rám použit pro stavbu lokomotivy 753.603



397 na TITULNÍ stranu na lokomotivy ř. 753 399