9 901 1976




K 24.12.1976 byla z výroby převzata k ČSD do stavu LD Česká Lípa.

K 1.1.1988 byla, v rámci změny systému označování hnacích vozidel, přeznačena na


21.6.1991 753.358 753.358, Česká Lípa.

K 30.10.1992 byla, v rámci rekonstrukce (změna vlakového vytápění a regulace výkonu lokomotivy), provedené v ŽOS Zvolen, přeznačena na



K 1.1.1995 administrativně připadá do stavu DKV Liberec - PJ Česká Lípa.

K 1.1.1997 administrativně připadá do stavu DKV Liberec - PJ Česká Lípa, později PJ Liberec.

18.4.1997 750.358 750.358, Česká Lípa město.

K 1.7.2004 administrativně připadá do stavu DKV Ústí nad Labem - PJ Liberec.

6.4.2005 750.358 750.358, Kryštofovo Údolí - Novina.
13.4.2005 750.358 750.358, Rynoltice. 750.358 750.358, Frýdlant v Čechách.
13.5.2005 750.358 753.060,750.358, DKV Liberec.
8.9.2005 750.358 750.358, Liberec - Pilínkov.
9.9.2005 750.358 130.017, 750.358, Jaroměř.

K 17.1.2006 byla administrativně ZRUŠENA.

1.3.2006 750.358 750.358 + 749.258, Liberec.
25.4.2006 750.358 750.358 750.358, depo Liberec.

K 1.12.2007 byla zařazena do SOKV Ústí nad Labem dceřinné společnosti ČD Cargo.

7.4.2008 750.358 750.358 750.358, LD Česká Třebová.
11.12.2008 750.358 750.358, LD Česká Třebová.
13.5.2009 750.358 750.358, LD Česká Třebová.

K ..200 byla předána k rekonstrukci CZ Loko Česká Třebová.


Další fotky lokomotivy jako 753.756



357 na TITULNÍ stranu na lokomotivy ř. 753 359