9 876 1976



27.9.1986 T478.3333 T478.3333, Doudleby nad Orlicí.

K 1.1.1988 byla v rámci změny systému označování hnacích vozidel přeznačena na

       

4.9.1991 753.333 753.333, Nové Město nad Metují.

K 28.9.1992 byla v rámci rekonstrukce (změna vlakového vytápění a regulace výkonu lokomotivy), provedené v LD Letohrad, přeznačena na

       

5.11.2006 750.333 750.333 750.333 750.333, Liberec, R 697 a následný odstav v depu.
9.2.2007 750.333 750.333, Malé Svatoňovice, Sp 1782. 750.333 750.333, Malé Svatoňovice, Sp 1785.
10.2.2007 750.333 750.333, Velké Svatoňovice - Malé Svatoňovice, R 958.
26.4.2007 750.333 750.333, Turnov.
13.9.2007 750.333 750.333, Břeclav.
14.3.2008 750.333 750.333, Čachovice - Luštěnice. 750.333 750.333, Mladá Boleslav.
750.333 750.333 742.073, 750.333, 750.330, 750.163, Mladá Boleslav hl.n.
24.4.2008 750.333 750.333, Mladá Boleslav.



27.6.2015 750.333 750.333 + 750.275 + 750.079 + 750.326 + 742.430 + 742.030, Brno-Maloměřice.
8.2.2018 750.333 750.333 + 750.013, Střelice, Mn 82827.
26.5.2019 750.333 750.333 + 750.103, Brno-Maloměřice.
10.6.2022 750.333 750.333, depo Břeclav.

      Začátkem roku 2023 byla na lokomotivě dokončena oprava v PJ Břeclav. Spalovací motor opravila ŽOS Zvolen.       lak váha

1.3.2023 750.333 750.333, .
8.3.2023 750.333 750.333 750.333 po dokončení jízd s měřícím vozem
čeká v SOKV Ostrava na převoz zpět do Brna.



332 na TITULNÍ stranu na lokomotivy ř. 753 334