9 865 1976




K 31.8.1976 byla z výroby převzata k ČSD do stavu LD Hradec Králové.

7.11.1976 T478.3322 T478.3322, Liberec, na mostě přes trať do Č. Lípy.
23.5.1977 T478.3322 T478.3322, Liberec - Pilínkov.

K 1.1.1988 byla, v rámci změny systému označování hnacích vozidel, přeznačena na



K 1.1.1993 přechází, po rozpadu ČSD, k ČD do stavu LD Hradec Králové.

1.6.1993 753.322 753.322, LD Jaroměř.

K 6.4.1994 byla, v rámci rekonstrukce (změna vlakového vytápění a regulace výkonu lokomotivy), provedené v LD Letohrad, přeznačena na



K 1.1.1995 administrativně připadá do stavu DKV Hradec Králové - PJ Jaroměř.

K 1.1.1997 administrativně připadá do stavu DKV Liberec - PJ Liberec.

31.1.1998 750.322 750.322, Turnov.
.1.2003 750.322 750.322, Turnov.
21.8.2003 750.322 750.322, Pilínkov - Liberec.

K 1.7.2004 administrativně připadá do stavu DKV Ústí nad Labem - PJ Liberec.

1.4.2005 750.322 750.322, depo Liberec.

K 17.1.2006 byla administrativně ZRUŠENA.

17.3.2006 750.322 750.322 750.322, depo Liberec ÚTD.
20.4.2006 750.322 750.322 750.322 750.322, Liberec ÚTD.
25.4.2006 750.322 750.322 750.322 750.322 + 751.315 + 750.235, depo Liberec.

K 1.12.2007 byla zařazena do SOKV Ústí nad Labem dceřinné společnosti ČD Cargo.

11.12.2008 750.322 750.322, Česká Třebová.

K ..200 byla přistavena k rekonstrukci na řadu 753.7 do CZ Loka Česká Třebová.


Další fotky lokomotivy jako 753.760



321 na TITULNÍ stranu na lokomotivy ř. 753 323