9 523 1975




K 26.11.1975 byla z výroby převzata do stavu LD Ostrava.

K 1.1.1988 byla, v rámci změny systému označování hnacích vozidel, přeznačena na


6.7.1991 750.287 753.287, LD Ostrava.

K 1.1.1993 přechází, po rozpadu ČSD, k ČD do stavu LD Ostrava.

K 22.8.1994 byla, v rámci rekonstrukce (změna vlakového vytápění a regulace výkonu lokomotivy), provedené v LD Ostrava , přeznačena na



K 1.1.1995 administrativně připadá do stavu DKV Krnov - PJ Opava.

K 1.1.1997 administrativně připadá do stavu DKV Olomouc - PJ Krnov.

K 8.10.1999 byla převzata do stavu DKV Louny - PJ Chomutov.

K 1.7.2004 administrativně připadá do stavu DKV Ústí nad Labem - PJ Chomutov.

K ..2004 byla převzata do stavu DKV Ústí nad Labem - PJ Děčín.

5.9.2004 750.287 750.287, LD Děčín.

K 29.4.2005 byla převzata do stavu DKV Ústí nad Labem - PJ Chomutov, poté i Děčín, Liberec.

6.8.2005 750.287 750.287, LD Liberec.
14.9.2007 750.287 750.287 750.287, Liberec.
16.9.2007 750.287 750.287, Karlov pod J. - Liberec Ostašov.
20.9.2007 750.287 750.287 750.287, LD Liberec.

K 1.12.2007 byla zařazena do SOKV Ústí nad Labem dceřinné společnosti ČD Cargo.

K ..2009 byla převzata do stavu SOKV Ostrava - PJ Hradec Králové.



22.3.2013 750.287 750.287 + 750.213, Hradec Králové.
23.9.2016 750.287 750.287 + 750.222, Jaroměř.
26.9.2016 750.287 750.287, Vrchlabí.
26.4.2019 750.287 750.287 + 750.213, Hradec Králové.
31.10.2019 750.287 750.287 + 750.235, Stará Paka, Mn 83107.
28.12.2019 750.287 750.287 + 750.235, Trutnov.

      Na podzim 2020 byla na lokomotivě dokončena oprava R3 v ŽOS Zvolen.       lak na lokomotivě vážení lokomotivy

21.10.2020 750.287 750.287 750.287 + 750.222, Hradec Králové.
1.12.2021 750.287 750.287 + 750.235, Hradec Králové.
6.5.2022 750.287 750.287, depo Hradec Králové.
8.9.2022 750.287 750.287, Hradec Králové.



286 na TITULNÍ stranu na lokomotivy ř. 753 288