9 513 1975




K 20.10.1975 byla z výroby převzata k ČSD do stavu LD Brno - dolní.

K 1.1.1988 byla, v rámci změny systému označování hnacích vozidel, přeznačena na


26.5.1990 753.277 753.277, LD Brno dolní n.

K 10.12.1991 byla, v rámci rekonstrukce (změna vlakového vytápění a regulace výkonu lokomotivy), provedené v LD Brno - dolní, přeznačena na



K 1.1.1993 přechází, po rozpadu ČSD, k ČD do stavu LD Brno - dolní.

K 1.1.1995 administrativně připadá do stavu DKV Brno - PJ .

K 1.12.2007 byla zařazena do SOKV Ústí nad Labem - PJ Nymburk dceřinné společnosti ČD Cargo.

15.1.2008 750.277 750.277 750.277 750.277, Liberec.
6.3.2008 750.277 750.277, Straky.
14.3.2008 750.277 750.277, Luštěnice - Čachovice.
12.8.2008 750.277 750.277, Mladá Boleslav hl.n. - Nepřevázka.
30.4.2009 750.277 750.277 + 750.103, Pilínkov - Liberec.

K ..2009 byla převzata do stavu SOKV Ostrava - PJ Brno.




10.4.2015 750.277 750.277 + 750.103, před Hlinskem.
8.1.2016 750.277 750.277 750.277, 150.205, Staré Město u U.H. 750.277 750.277, Staré Město u U.H. - Uherské Hradiště, R 887 "Buchlov".

K ..2016 byla převzata do stavu SOKV Ústí nad Labem - PJ Nymburk.

3.5.2016 750.277 750.277, Železný Brod, Pn 101274.
14.5.2016 750.277 750.277, Lomnice nad Popelkou.
21.6.2016 750.277 750.277, Nymburk.
21.7.2016 750.277 750.277 + 750.330, Svijany.
17.11.2016 750.277 750.277 + 750 xxx, Liberec.
19.5.2017 750.277 750.277 s písky z Jestřebí do Nymburka.
22.3.2019 750.277 750.277 + 750.079, Nymburk hl.n.
16.7.2020 750.277 750.277 + 750.333, Pardubice-Rosice nad Labem.
22.10.2020 750.277 750.277 750.277, Pardubice, Mn 82346.
8.12.2020 750.277 750.277 750.277, Brno Maloměřice.
21.4.2023 750.277 750.277, Libuň.



276 na TITULNÍ stranu na lokomotivy ř. 753 278