9 511 1975




K 30.9.1975 byla z výroby převzata k ČSD do stavu LD Brno - dolní.

K .7.1980 byla převzata do stavu LD Valašské Meziříčí.

K 1.1.1988 byla, v rámci změny systému označování hnacích vozidel, přeznačena na



K .4.1988 byla převzata do stavu LD Přerov.

K .5.1988 byla převzata do stavu LD Brno dolní.

27.4.1990 753.275 753.275, Brno hl.n.
16.10.1990 753.275 753.275, Přerov.

K 25.1.1993 byla, v rámci rekonstrukce (změna vlakového vytápění a regulace výkonu lokomotivy), provedené v LD Brno dolní, přeznačena na


..1994 750.275 750.275, Brno hl.n.

K 1.1.1995 administrativně připadá do stavu DKV Brno - PJ Brno dolní.

K 1.1.1997 administrativně připadá do stavu DKV Brno - PJ Havlíčkův Brod.


      V létě 1998 byla na lokomotivě dokončena oprava MH v ŽOS Česká Třebová.       popisy na lokomotivě popisy na lokomotivě

7.4.2006 750.275 750.275, Havlíčkův Brod.

K 1.12.2007 byla zařazena do SOKV Ústí nad Labem - PJ Nymburk, dceřinné společnosti ČD Cargo.

7.4.2008 750.275 750.275, LD Nymburk.
8.7.2008 750.275 750.275 750.275, Mladá Boleslav, Neuberk.
11.7.2008 750.275 750.275 + 742.406, Straky - Veleliby, Pn.
12.8.2008 750.275 750.275, Mladá Boleslav hl.n - Nepřevázka.
12.12.2008 750.275 750.275, Mladá Boleslav.

K ..2010 byla převzata do stavu SOKV Ostrava - PJ Brno.




8.12.2016 750.275 750.275, depo Havlíčkův Brod.
26.5.2019 750.275 750.275, Brno-Maloměřice.

      Na jaře 2020 byla na lokomotivě dokončena oprava R3 v ŽOS Zvolen.       lak váha

13.4.2021 750.275 750.275 750.275 + 750.013, Hradec Králové, Pn 61501.
21.5.2021 750.275 750.275, 754.050, 754.021, LD Hradec Králové.
18.8.2021 750.275 750.275 + 750.235, Nymburk ranžír, Pn 62420.
23.8.2021 750.275 750.275 a 753.758, Nymburk depo.
12.10.2022 750.275 750.275 + 750.013, Hradec Králové.
22.11.2022 750.275 750.275, Hradec Králové.
2.3.2023 750.275 750.275, depo Hradec Králové.



274 na TITULNÍ stranu na lokomotivy ř. 753 276