9 230 1975




K 29.3.1975 byla z výroby převzata k ČSD do stavu LD České Budějovice.

K 29.5.1981 byla převzata do stavu LD Cheb.

K 30.5.1983 byla převzata do stavu LD Zdice.

K 1.1.1988 byla, v rámci změny systému označování hnacích vozidel, přeznačena na



K 1.3.1988 byla převzata do stavu LD České Budějovice.

K 24.3.1988 byla převzata do stavu LD Zdice.

K 26.3.1988 byla převzata do stavu LD Cheb.

K 2.4.1988 byla převzata do stavu LD Zdice.

K 18.6.1991 byla převzata do stavu LD Plzeň.

K 25.1.1992 byla převzata do stavu LD Cheb.

K 18.2.1992 byla převzata do stavu LD Plzeň.

K 1.1.1993 přechází, po rozpadu ČSD, k ČD do stavu LD Plzeň.

K 26.2.1993 byla, v rámci rekonstrukce (změna vlakového vytápění a regulace výkonu lokomotivy), provedené v ŽOS Zvolen, přeznačena na



K 1.1.1995 administrativně připadá do stavu DKV Plzeň - východ - PJ Plzeň.

20.8.1996 750.234 750.234, Plzeň-Bílá Hora.

K 1.1.1997 administrativně připadá do stavu DKV Plzeň - PJ Plzeň.

28.3.1997 750.234 750.234, Plzeň hl.n.
15.8.1998 750.234 750.234, 475.111, Holýšov.
21.3.2002 750.234 750.234, Plzeň myčka. 750.234 750.234, Plzeň-Bílá Hora - Bolevec.
22.3.2002 750.234 750.234, Plzeň-Bílá Hora - Bolevec.
8.10.2004 750.234 750.234, LD Plzeň.

K 28.12.2005 byla administrativně ZRUŠENA.

K ..200x byla odprodána CZ Loko Česká Třebová.

7.4.2008 750.234 750.234 750.363 + 750.234 + 753.208, depo Česká Třebová.

K ..200x byla přistavena k rekonstrukci na řadu 753.7 do CZ Loka Česká Třebová.

Další fotky lokomotivy jako 753.734



233 na TITULNÍ stranu na lokomotivy ř. 753 235