9 214 1975




K 31.1.1975 byla z výroby převzata k ČSD do stavu LD Plzeň.

K 25.7.1980 byla převzata do stavu LD Cheb.

K 10.8.1980 byla převzata do stavu LD Plzeň.

K 26.9.1981 byla převzata do stavu LD Cheb.

K .5.1983 byla převzata do stavu LD Zdice.

K 1.1.1988 byla, v rámci změny systému označování hnacích vozidel, přeznačena na



K 8.1.1993 byla, v rámci rekonstrukce (změna vlakového vytápění a regulace výkonu lokomotivy), provedené v LD České Budějovice (?), přeznačena na



K 1.1.1995 administrativně připadá do stavu DKV Plzeň-východ - PJ Zdice.

K 4.3.1995 byla převzata do stavu DKV Valašské Meziříčí - PJ Valašské Meziříčí.

K 1.1.1997 administrativně připadá do stavu DKV - PJ Valašské Meziříčí.

?.?.???? 750.218 750.218 750.218 750.218, Opava.

K 27.3.2004 byla převzata do stavu DKV Ústí nad Labem - PJ Nymburk.

K 1.7.2004 administrativně připadá do stavu DKV Praha - PJ Nymburk.

K .2.2005 byla navržena na ZRUŠENÍ, ale 16.2.2005 byla z návrhu vyjmuta.

19.5.2005 750.218 750.218, LD Nymburk.

Plánované opravy se ale nedočkala a tak byla k 8.12.2005 definitivně administrativně ZRUŠENA.

19.7.2007 750.218 750.282 + 750.218 + 750.342, LD Nymburk.
24.4.2008 750.218 750.218 + 730.001, LD Nymburk.
11.1.2011 750.218 750.218 + 750.282, LD Nymburk.
14.4.2014 750.218 750.218 + 750.282, LD Nymburk.

Začátkem září 2015 byla rozložena v prostoru DPOV Nymburk a 12.10.2015 byla vyřazena z evidence.

8.9.2015 750.218 750.218 750.218 v průběhu šrotování v prostoru DPOV Nymburk.
9.9.2015 750.218 750.218 v průběhu šrotování v prostoru DPOV Nymburk.
10.9.2015 750.218 750.218 v průběhu šrotování v prostoru DPOV Nymburk.
11.9.2015 750.218 750.218 v průběhu šrotování v prostoru DPOV Nymburk.



217 na TITULNÍ stranu na lokomotivy ř. 753 219