9 206 1974




K 28.12.1974 byla z výroby převzata k ČSD do stavu LD Plzeň.

.6.1985 T478.3210 T478.3210, zastávka Plzeň-Doubravka.

K 1.1.1988 byla, v rámci změny systému označování hnacích vozidel, přeznačena na



K 29.12.1988 byla převzata do stavu LD Brno - dolní.

K 28.11.1989 byla převzata do stavu LD Plzeň.

1.5.1990 753.210 753.210, u Podbořan, Os 7605 Louny-Plzeň.
3.6.1990 753.210 753.210, Plzeň.

K .1.1992 byla převzata do stavu LD Cheb.

K 1.2.1992 byla převzata do stavu LD Plzeň.

K 14.5.1992 byla převzata do stavu LD České Budějovice.

K 27.10.1992 byla, v rámci rekonstrukce (změna vlakového vytápění a regulace výkonu lokomotivy), provedené v LD České Budějovice, přeznačena na



K 1.1.1993 přechází, po rozpadu ČSD, k ČD do stavu LD České Budějovice.

K 12.12.1994 byla převzata do stavu LD Krnov.

K 1.1.1995 administrativně připadá do stavu DKV Krnov - PJ Krnov.

11.8.1995 750.210 750.210, Olomouc hl.n.

K 1.1.1997 administrativně připadá do stavu DKV Olomouc - PJ Krnov.

15.5.1999 750.210 750.210, Opava východ.

K 27.5.2000 byla převzata do stavu DKV Ústí nad Labem - PJ Děčín.

K 22.8.2000 byla převzata do stavu DKV Brno - PJ Maloměřice.

12.8.2001 750.210 750.210 750.210 750.210 + 754.045, Okříšky.
12.1.2002 750.210 750.210, Radňovice. 750.210 750.210, Žďár nad Sázavou.
13.1.2002 750.210 750.210 750.210 750.210, Žďár nad Sázavou.

K 23.4.2004 byla administrativně ZRUŠENA.

K 21.6.2006 byla převzata do stavu DKV Česká Třebová.

K ..200x byla odprodána CZ Loko Česká Třebová.

12.10.2007 750.210 750.210 750.210, CZ Loko Česká Třebová.
28.11.2007 750.210 750.210, CZ Loko Česká Třebová.

K ..200x byla přistavena k rekonstrukci na řadu 753.7 do CZ Loka Česká Třebová.

Další fotky lokomotivy jako 753.728



209 na TITULNÍ stranu na lokomotivy ř. 753 211