9 163 1974




K 15.8.1974 byla z výroby převzata k ČSD do stavu RD Zvolen.

K 1.1.1988 byla v rámci změny systému označování hnacích vozidel přeznačena na



K 1.1.1993 přechází, po rozpadu ČSD, k ŽSR do stavu RD Zvolen.

K 19.2.1993 byla v rámci rekonstrukce (změna vlakového vytápění a regulace výkonu lokomotivy), provedené v ŽOS Zvolen, přeznačena na



K ..199x byla převzata do stavu RD Žilina - Čadca.

K 1.1.2002 přechází, po vyčlenění z ŽSR, k ŽS a.s. do stavu RD .

K ..200x byla převzata do stavu RD Prešov.

K 1.1.2005 přechází, po rozdělení ŽS, k ZSSKCargo do stavu Prešov.

28.9.2005 750.167 750.167 750.167 750.167, Šarišské Lúky. Příjezd a křižování s 750.184.
750.167 750.167 750.167 750.167 750.167, Šarišské Lúky. Posun a odjezd.

K ..200x přechází zpět k ZSSK, do stavu SPD .




19.5.2011 750.167 750.167, RD Zvolen.

Po opravě a zprovoznění, provedené v ŽOS Zvolen na podzim 2012, vyjela s označením





popisy 468.002


Krátce na to se však objevila s maďarskou registrací a číslem

         




27.5.2013 468.002 ex 750.167 468.002 ex 750.167 468.002 čeká na výkon na vlečce v Seredi.
Později byla kontrolní číslice 1 opravena na 4.




10.7.2015 468.002 ex 750.167 468.002 + 770.538, Zvolen nákladná stanica.
2.6.2018 468.002 468.002 468.002 468.002 468.002 + 770.538, Šurany.



166 na TITULNÍ stranu na lokomotivy ř. 753 168