9 155 1974




K 29.6.1974 byla z výroby převzata k ČSD do stavu LD Brno - dolní.

K 11.4.1980 byla převzata do stavu LD Valašské Meziříčí.

K 1.1.1988 byla, v rámci změny systému označování hnacích vozidel, přeznačena na



K 24.6.1992 byla, v rámci rekonstrukce (změna vlakového vytápění a regulace výkonu lokomotivy), provedené v ŽOS Zvolen, přeznačena na



K ..1992 byla převzata do stavu LD Brno - dolní.


K 1.1.1993 přechází, po rozpadu ČSD, k ČD do stavu LD Brno - dolní.

4.2.1994 750.159 750.159, LD Brno-dolní.

K 1.1.1995 administrativně připadá do stavu DKV Brno - PJ Brno-dolní.

12.8.1995 750.159 750.159, Frýdek-Místek.

K 10.9.1996 byla převzata do stavu DKV Liberec - PJ Liberec.

18.4.1997 750.159 750.159 přiváží do Liberce osobní vlak z Frýdlantu v Čechách.

K 1.7.2004 administrativně připadá do stavu DKV Ústí nad Labem - PJ Liberec.

4.8.2005 750.159 750.159, depo Liberec ÚTD.
28.10.2005 750.159 750.159 + 750.077, depo Liberec ÚTD.
2.11.2005 750.159 750.159 750.159, Liberec ÚTD.

K 8.12.2005 byla administrativně ZRUŠENA a k ..200x odprodána TSS.

7.4.2008 750.159 750.159, Česká Třebová.

K ..200x byla přistavena k rekonstrukci na řadu 753.7 do CZ Loka Česká Třebová.
Při rekonstrukci ovšem bylo zjištěno porušení hlavního rámu v důsledku nějaké staré nehody a tak byla nahrazena lokomotivou 750.139.


28.1.2009 750.159 750.159, již jako 750.139, odložena v CZ LOKO Česká Třebová.

Její rám byl pak použit až při daleko zásadnější rekonstrukci na řadu 753.6 SD.

11.2.2012 750.159 750.159, již jako 750.139, při přístavbě na rekonstrukci.

Hlavní rám použit pro stavbu lokomotivy 753.602



158 na TITULNÍ stranu na lokomotivy ř. 753 160