9 140 1974




K 17.5.1974 byla z výroby převzata k ČSD do stavu LD Brno - dolní.

K 1.1.1988 byla, v rámci změny systému označování hnacích vozidel, přeznačena na


20.5.1991 753.144 753.144, Brno hl.n.

K 6.1.1992 byla, v rámci rekonstrukce (změna vlakového vytápění a regulace výkonu lokomotivy), provedené v LD Brno - dolní, přeznačena na



K 1.1.1993 přechází, po rozpadu ČSD, k ČD do stavu LD Brno - dolní.

K 24.10.1994 byla převzata do stavu LD Nymburk - PJ Havlíčkův Brod.

K 1.1.1995 administrativně připadá do stavu DKV Pardubice - PJ Havlíčkův Brod.

K 6.1.1995 byla převzata do stavu DKV Brno - PJ Prostějov, později PJ Brno-dolní.

K 1.1.1997 administrativně připadá do stavu DKV Brno - PJ , později PJ Havlíčkův Brod.

2.4.2007 750.144 750.144 + 754.025, Střelice dolní - Troubsko. 750.144 750.144 750.144, Brno hl.n.

K 13.7.2010 byla, vzhledem k plánované rekonstrukci, administrativně převedena ILA Leasing Česká Třebová.

K .10.2010 byla převzata do stavu DKV Brno - PJ Maloměřice.

K 1.12.2010 byla přistavena k rekonstrukci na řadu 750.7 do CZ Loko Česká Třebová.

Další fotky lokomotivy jako 750.706




143 na TITULNÍ stranu na lokomotivy ř. 753 145