8 867 1973




K 12.12.1973 byla z výroby převzata k ČSD do stavu RD Bratislava.

K 19.2.1981 byla převzata do stavu RD Nové Zámky.

K 1.1.1988 byla, v rámci změny systému označování hnacích vozidel, přeznačena na



K 28.2.1992 byla, v rámci rekonstrukce (změna vlakového vytápění a regulace výkonu lokomotivy), provedené v ŽOS Zvolen, přeznačena na



K 1.1.1993 přechází, po rozpadu ČSD, k ŽSR do stavu RD Nové Zámky.

K 1.1.2002 přechází, po vyčlenění z ŽSR, k ŽS a.s. do stavu RD Nové Zámky.

20.7.2003 750.129 750.129 750.129, Komárno.
21.7.2003 750.129 750.129, Komárno.

      Koncem roku 2003 byla na lokomotivě dokončena oprava v ŽOS Zvolen.       lak


K 1.1.2005 přechází, po rozdělení ŽS, k ZSSK do stavu SPD Nové Zámky.

30.8.2006 750.129 750.129 750.129, RD Nové Zámky.
12.10.2006 750.129 750.129, u Šuran, Os 5052.
3.11.2008 750.129 750.129, RD Nové Zámky.

      Na jaře 2009 byla na lokomotivě dokončena oprava v ŽOS Zvolen.       lak

28.3.2010 750.129 750.129 750.129, RD Nové Zámky.

K ..201x byla převzata do stavu SPD .

Dne 18.10.2011 ji v Prešově, na vlaku Os 9131, postihla havárie spalovacího motoru v důsledku přeběhnutí otáček. Video na Youtube.

K ..201x byla přistavena k rekonstrukci na řadu 757 do ŽOS Zvolen.


Další fotky lokomotivy jako 757.007



128 na TITULNÍ stranu na lokomotivy ř. 753 130