8 865 1973




K 30.11.1973 byla z výroby převzata k ČSD do stavu LD Nymburk.

K 1.1.1988 byla, v rámci změny systému označování hnacích vozidel, přeznačena na



K 1.1.1993 přechází, po rozpadu ČSD, k ČD do stavu LD Nymburk.

19.7.1993 753.127 753.127, Pardubice.

K 1.1.1995 administrativně připadá do stavu DKV Pardubice - PJ Havlíčkův Brod.

K 1.6.1995 byla převzata do stavu DKV Hradec Králové - PJ Letohrad.

8.7.1995 753.127 753.127, depo Letohrad.

K 1.1.1997 administrativně připadá do stavu DKV Česká Třebová - PJ Letohrad, později Česká Třebová.

8.11.1997 753.127 750.209, 753.127, Letohrad.
20.4.2002 753.127 753.127 + 753.229, Jablonné nad Orlicí.
9.9.2005 753.127 753.127, LD Hradec Králové.
3.7.2008 753.127 753.127, DKV Česká Třebová.
31.5.2009 753.127 753.127, depo Pardubice.
10.6.2009 753.127 753.127, Opava východ.

K 8.4.2010 byla administrativně ZRUŠENA.

K 31.5.2010 byla odprodána firmě Ing. Václava Kříže, Praha 6 a deponována na Kladně.



24.9.2011 753.127 753.127 753.001 a 753.127 v Lužné u Rakovníka na setkání brejlovců.
25.5.2014 753.127 753.127, Nymburk hl.n.
5.11.2015 753.127 753.127, Kladno.



126 na TITULNÍ stranu na lokomotivy ř. 753 128