8 816 1973




K 31.5.1973 byla z výroby převzata do k ČSD stavu LD Plzeň.

K 1.1.1988 byla, v rámci změny systému označování hnacích vozidel, přeznačena na


19.2.1990 753.078 753.078, Plzeň.
24.3.1990 753.078 753.078, Postoloprty, Os 7604 (Plzeň-Bílina).

K 14.10.1993 byla, v rámci rekonstrukce (změna vlakového vytápění a regulace výkonu lokomotivy), provedené v LD České Budějovice, přeznačena na



K 1.1.1993 přechází, po rozpadu ČSD, k ČD do stavu LD Plzeň.

K 1.1.1995 administrativně připadá do stavu DKV Plzeň-západ - PJ Klatovy.

1.2.1995 750.078 750.078, Klatovy.
17.3.1995 750.078 750.078, LD Klatovy.

K 1.1.1997 administrativně připadá do stavu DKV Plzeň - PJ Klatovy, později i Plzeň.

22.3.2006 750.078 754.048, 750.078, depo Klatovy.

31.7.2007 750.078 750.078, Nýrsko - Dešenice, Mn 88 340. 750.078 750.078 750.078, Špičák, Mn 88 340.
750.078 750.078, Železná Ruda-Alžbětín, Mn 88 341. 750.078 750.078 + pk 754.024, Špičák, Mn 88341. 750.078 750.078, Dešenice - Nýrsko, Mn 88341.

5.7.2010 750.078 750.078, Prackovice nad Labem. 750.078 750.078, Dolní Zálezly - Ústí nad Labem jih, EC 378.
750.078 750.078, Dolní Zálezly - Ústí nad Labem jih, pk EC 174 "Jan Jesenius".
750.078 750.078 750.078, Dolní Zálezly-Prackovice nad Labem,
pk EC 175 "Jan Jesenius" s vlakovou 371.001.
750.078 750.078, Prackovice nad Labem, pk EC 172 "Vindobona".

K 13.7.2010 byla, vzhledem k plánované rekonstrukci, administrativně převedena ILA Leasing Česká Třebová.


K 3.11.2010 byla přistavena k rekonstrukci na řadu 750.7 do CZ Loka Česká Třebová.


Další fotky lokomotivy jako 750.705




077 na TITULNÍ stranu na lokomotivy ř. 753 079