7 426 1970



K 1.9.1970 byla z výroby převzata k ČSD do stavu LD Děčín.

K 20.2.1980 byla převzata do stavu LD Česká Lípa.

K 5.3.1980 byla převzata do stavu LD Děčín.

K 30.7.1980 byla převzata do stavu LD Liberec.

K 30.5.1981 byla převzata do stavu LD Česká Lípa.

K 1.1.1988 byla, v rámci změny systému označování hnacích vozidel, přeznačena na


..1992 753.006 753.006, Mladá Boleslav hl.n.

K 1.1.1993 přechází, po rozpadu ČSD, k ČD do stavu LD Česká Lípa.

K 1.1.1995 administrativně připadá do stavu DKV Liberec - PJ Česká Lípa.

10.4.1996 753.006 753.006, Nymburk hl.n.
7.12.2001 753.006 753.006, Liberec.

K 1.7.2004 administrativně připadá do stavu DKV Ústí nad Labem - PJ Děčín.

5.5.2005 753.006 753.006 753.006 753.006, Frýdlant v Čechách.
14.9.2005 753.006 753.006, u Děčína.

K 1.12.2007 byla zařazena do SOKV Ústí nad Labem dceřinné společnosti ČD Cargo.

20.12.2007 753.006 753.006 753.006, Turnov.
10.4.2008 753.006 753.006 753.006, Semily.
7.5.2008 753.006 753.006, .
13.6.2008 753.006 753.006, 914.006, Turnov.
8.8.2008 753.006 753.006 753.006 753.006, Turnov.
12.3.2009 753.006 753.006 + 753.229, Liberec.
12.4.2009 753.006 753.006, SOKV Ústí nad Labem.
6.7.2009 753.006 753.006, SOKV Ústí nad Labem.

K ..201x byla administrativně ZRUŠENA.

26.10.2015 753.006 753.006 753.006, LD Ústí nad Labem.
26.2.2017 753.006 753.006, SOKV Ústí nad Labem.

..2018 byla odprodána f. CZ Loko Česká Třebová a přistavena k rekonstrukci na řadu 753.6.


Další fotky lokomotivy jako 753.613
7.6.2021 753.006 Stanoviště z lokomotivy 753.006, s dveřmi ze 753.073, jako pozůstatek v LD Turnov. Vedle stanoviště ze 753.187.



005 na TITULNÍ stranu na lokomotivy ř. 753 007